Palm Springs last but not least

Het is weer voorbij, vandaag gaan we weer denken aan naar huis gaan maar eerst nog even een dagje genieten in luxe in Palm Springs. We hebben een mooi hotel geboekt en zullen daar gaan genieten van de zon en het zwembad. Het hotel is het JW Marriot.

Tekst: Jaap

Palm-Springs

Vorige———————Volgende

Harry voelt zich nog steeds niet echt goed. Ik ga eerst maar even naar de gym. Dat gaan we ontbijten. We gaan vandaag naar het Society Cafe. Dat duurt even, dat wil zeggen we moeten een 15 minuten wachten voor we aan de beurt zijn. Het is erg druk dus. We bestellen, ik neem een Amerikaans ontbijt en Harry neemt weer French Toast. Het smaakt allemaal weer prima.

Dan terug naar de kamer, de bellboy haalt de koffers weer op en we checken uit. Als we beneden komen staat de auto al klaar en kunnen de koffers er meteen in. Dan rijden we weg op naar Palm Springs. Onderweg in Prim nemen we een kop koffie maar slaan de outlets over. We hebben toch al een probleem met de afmetingen van onze koffers.

Als we aankomen checken we in en laten onze koffers weer naar onze kamer brengen. Dan gaan we het hotel even verkennen. Het is een leuk hotel al zijn de kamers wat simpel. Niets mis met de kamer hoor maar er mag wel eens wat gerenoveerd worden. We reserveren in het restaurant en maken de ronde door het hotel af.

Op naar het Zwembad. Het is een groot zwembad en het is er erg druk. Het hotel zal redelijk goed bezet zijn. Er zijn stoelen genoeg dus dat is geen probleem. Het is heerlijk en als de zon een beetje aan het verdwijnen is vertrekken we weer. Dan gaan we nog even naar de kamer en beginnen we met de reorganisatie van de koffers en gaan we nog even douchen.

Het restaurant is niet erg druk maar toch konden we niet eerder terecht. Het zal wel. We bestellen vooraf voor mij de Chicken wings en Harry neemt een portie friet. Als hoofd heb ik Kip schnitzeltjes met frietjes en Harry heeft vis papillot. Het smaakt allemaal heerlijk en als laatste mogen we dan gebruik maken van het toetjes buffet want alles wat daar nog staat wordt weggegooid. Dat is dus erg aardig. De serveerster was Italiaanse en vond het zo goed dat Nederland de eerste wedstrijd met zoveel punten had gewonnen. Ze vond dat nu Nederland maar een Wereld Kampioen moest worden.

Het was dus weer erg leuk en na het eten zijn we terug gegaan naar de kamer om te gaan slapen. Het was een leuke laatste dag.

Tekst: Jaap

Vorige———————Volgende

2 comments

1. Paula

Jammer dat er geen ruimte meer in de koffer was maar wij hebben helemaal geen outlet aangedaan. Vervelend dat Harry zich nog steeds niet lekker voelde.
    Op de foto ziet het zwembad er toch heel rustig uit….
    Het eten ziet er goed uit!
    De kamer is ook niet verkeerd, badkamer met douchegordijn, het is ons dit jaar opgevallen dat ze daar de schuifdeuren of cabine nog niet ontdekt hebben en overal douchegordijnen hebben.
    Gr. Paula

2. Jos

Wat vervelend dat Harry zich niet lekker voelt,iets verkeerd gegeten misschien 🙂
    Dat lege zwembad was mij ook opgevallen maar Jaap ik geloof je wel als jij zegt dat het druk was.