Van alles :)

Vanochtend doen we het weer lekker rustig aan. We besluiten dat we een Mexicaans ontbijt gaan nemen. Dat wil zeggen ik ga voor Mexicaans en Harry voor Amerikaans. We moeten eerst wel een stuk rijden maar we hebben een leuk lokaal restaurantje waar we gaan eten. Ik neem de Huevos Rancheros en Harry neemt een omelet. Het smaakt weer prima en de buik kan er weer even tegen.

We rijden langs de stranden. Het heeft vannacht behoorlijk geregend dus overal staan plassen. Het is nu wel droog maar wel bewolkt en maar een graag of 18. Toch is het erg leuk om zo langs de stranden te rijden. Dan komen we weer bij een winkel centrum waar eerst maar even een lekkere kop koffie nemen bij de starbucks. Waar zouden we zijn zonder de starbucks…. Dan gaan we de bestbuy met een bezoek vereren. We nemen meteen weer even wat mee want wat een leuke winkel blijft dat toch 😉 .

We lopen nog even rond op dit winkelcentrum en dan gaan we naar Sanibel. Op dit eiland bezoeken we het J N “Ding” National wildlife refuge. We rijden de loop en stoppen met regelmaat om de uitzichten en de volgels te bekijken. We zien geen Kroko’s maar verder genoeg wild te zien. De krabbetjes lopen hier op de bomen (wel de hele kleintjes 😉 ). Uiteindelijk rijden we tot aa Captiva en daar kun je dan ook niet meer verder dus keren we om.

Het is inmiddels al donker en we besluiten om op weg naar huis te gaan eten. Het wordt, met wat omzwervingen, uiteindelijk de TGI Friday. Bij de Outback moesten we meer dan een uur wachten en daar hadden we geen zin in dus zijn we door gereden. Bij de TGI Friday was de wachttijd maar 10 minuten.

We delen een flatbread en dat smaakt heerlijk. Dan gaan we verder met een mixed gril. We hebben allebei kip en ik heb daarbij ribbetjes en Harry neemt een steak. Verder hebben we een caramel cake na. Alles smaakt prima. Het duurde dit keer wel wat langer wat we niet gewend zijn in Amerika maar eigelijk is dat ook wel zo lekker want dan heb je wat meer rust met het eten. Dan rijden we weer terug naar het hotel.

Tekst: Jaap

Vorige———————Volgende

8 comments

Skip to comment form

1. Paula

Mooi al die vogels op Sanibel, de foto’s zijn prachtig met die luchten!

Leuk speelgoed gekocht bij Bestbuy? 😉

Veel plezier morgen,
    xxx Paula

1. Jaap

Een klein speeltje hoor een Kindle 😉 Dat leest toch net iets lekkerder dan vanaf de iPad 🙂

2. Ilse

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie!! De dagen op het cruiseschip zagen er al heerlijk uit, maar de dagen aan wal ook. Altijd leuk om de natuur en de beestjes te bekijken, en lekker eten bij TgiFriday’s mmmm!
    Veel plezier verder.
    Groetjes, Ilse

3. Bianca

Nog de ‘vliegende’ vissen gezien bij JN Ding Darling? Dat vond ik zo fascinerend om te zien! Ook de kleine krabbetjes in de bomen waren inderdaad leuk om te zien. Jammer dat jullie geen alligators zijn tegengekomen. Eigenlijk hadden jullie (vooral Harry), een dessert moeten gaan eten bij de Bubble Room op Captiva. Volgens mij had Sonja daar een foto van genomen, die zagen er ongelofelijk goed uit!
    Ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat jullie bij BestBuy hebben gekocht 😉

xxx Bianca

1. Jaap

1. Bianca

Leuk! Ben benieuwd hoe dat bevalt. Vanaf een iPad lezen is inderdaad niet zo fijn…

4. Jerry

Heerlijk hoor! Ik krijg heimwee.

Veel plezier daar!

Jer

5. Marlous

Huevos Rancheros, wat heerlijk! Ik ben zeer jaloers!!
    En het was weer een mooie dag.