Shop till you drop…..

We zijn vroeg wakker als verwacht maar we nemen de tijd. Het is vandaag een shopping dagje want we moeten toch weer het nodige aanschaffen en de koffer moet weer vol 😉 . We nemen eerst een ontbijtje op de executive level van het hotel. Het is er niet heel druk al wordt het snel drukker. De keuze is wel erg beperkt maar het is gratis dus vandaag doen we het er mee. Morgen gaan we wel ergens anders eten. We plannen een Panera bread voor morgen. Vandaag beperken we ons to wat bagels en het nodige aan fruit.

Na het eten gaan we op weg. we rijden naar de outlet. Het is maar een klein stukje rijden. Het is de grootste outlet en als we aankomen is het nog niet zo enorm druk maar dat gaat snel veranderen. We doen eerst tegoed aan een lekkere Starbucks. Ze hebben nu salted caramel pops en die zijn lekker alleen misschien wat te veel zout. Verder hadden we er lekker een koffie bij. We zijn lekker buiten in de zon gaan zitten om ervan te genieten. Het is nog niet zo heel warm maar ook dat gaat veranderen want het is nog vroeg.

Na de Starbucks gaan we inkopen. Er is een shopping lijst gemaakt al staat daar niet alles op wat we aangeschaft hebben 😉 . Eerst even de korting coupons halen en dan de winkels in. Als we de eerste helft gehad hebben gaan we eerst even langs de auto om de tassen weg te brengen en dan gaan we weer verder. Dan wordt het lunch tijd dus eerst weer even de tassen weggebracht en door naar de foodcourt.

We kijken even rond en besluiten dan een hamburger te nemen bij five guys. Die kun je dan helemaal zelf aankleden en je kiest wat je er verder allemaal bij wil. Wij nemen een kleine hamburger die als we hem krijgen voor onze begrippen een normale hamburger blijkt te zijn. Goed dat we dat dus gedaan hebben. Het smaakt uitstekend, beter dan we verwacht hadden.

Dan maken we de shopping ronde nog even af. We kopen niet meer zoveel want het meeste hebben we al binnen. Ook kunnen we helaas niet voor alles slagen. Op naar het hotel om de spullen op te ruimen. Onderweg pakken we eerst nog even een Dairy queen mee waar we een ijsje nemen. In het hotel aangekomen moet alles natuurlijk weer even op bed voor de foto en dan kan het de koffers in. Oeps het wordt toch passen en meten om alles weer mee te krijgen. Hebben we toch teveel mee genomen naar de VS…..

Eerst even sporten, het ijsje eraf rennen. We gaan vanavond eten bij PF maar eerst moeten we nog wat boodschappen doen bij de wall mart. We nemen een supercenter want dan zijn we het snelst klaar. Het is er druk en vooral bij de kassa duurt het lang. Als we eenmaal afgerekend hebben gaan we op weg naar PF Changs. We parkeren en gaan naar binnen en de wachttijd is een uur. Dat is stevig dus we lopen eerst nog even door de mall (millennium mall) en dan gaan we weer terug. We hoeven nu nog maar zo’n twintig minuten te wachten voor we aan de beurt zijn.

We krijgen een gewone tafel. We kiezen als voorgerecht de dumplings en spring rolls. Als hoofd hebben we de Mongolian BBQ stirfry en Peper steak. Als toetje nemen we dan de salted caramel taart. We laten ons alles weer goed smaken en na het eten is het dan ook genoeg geweest. Het is inmiddels al flink laat dus we gaan terug naar het hotel. Morgen moeten we vroeg op omdat we op tijd in de haven willen zijn. Dan zitten we ook meteen een paar dagen zonder internet. Dat zal even wennen worden maar ach dat lukt ook wel weer ;).

Tekst: Jaap

Vorige———————Volgende

5 comments

Skip to comment form

1. Elly

Jullie zijn goed geslaagd zo te zien! Veel plezier tijdens de cruise, geniet ervan!

Gr,
    Elly

2. Bianca

Wow, dat was een geslaagd shoppingdagje, hahaha! Hoop dat jullie geen extra koffer aan hoeven te schaffen 😉
    De hamburgers van Five Guys zijn de enige die ik lekker vind. Veel beter dan die troep van andere ketens.
    Heel veel plezier op de cruise! Geniet ervan!

xxx
    Bianca

3. Paula

Zoooo, dat is even lekker shoppen!
    Die ijsjes zien er goed uit en het eten bij PF Chang klinkt ook heerlijk.
    Geniet van de cruise en van de eilanden!

xxx Paula

4. Ruud Vorstermans

Superdag als ik dat zo lees; 1 koffer vol en heerlijk gegeten en nu op naar de boot.

Have fun!

5. Robert-Jan

Wat een heerlijke dag, zo wil ik ze ook !!! En die ijsjes …. Heerlijk !!!!