Lekker niets doen.

We slapen prima in dit bed. Het is een enorm bed waar we alle ruimte in hebben. Je kunt er wel met zijn vieren in als je dat zou willen en dan slaap je nog prima. We slapen lekker uit, dat wil zeggen we zijn toch best netjes op tijd wakker. Even ongewennig maar het al snel ok. Het is buiten heerlijk weer, de zon schijnt al lekker.

We gaan ontbijten in het buffet restaurant, want daar moet je eten als je een ontbijt hebt meegeboekt. Er is veel keus al is de kwaliteit zo zo met als gisteren eigenlijk. Het smaakt allemaal goed en als we het eten op hebben gaan we het hotel verkennen. De infinity pool is idd oneindig. Erg mooi met speciale gedeeltes waar geen kinderen mogen komen en delen waar de red level alleen mag komen. We zijn geen redlevel maar het ziet er allemaal prima uit. Na even lekker in de zon te hebben gezeten, de te oeratuur us super, gaan we ons presentje ophalen.

We hadden een brief gehad dat ze een presentje voor ons hadden. Dat moesten we ophalen bij de klantenservice. Het was wel leuk want het was natuurlijk eerst een verkoop praatje. Wel sneu want we zeiden meteen nee, gelukkig kon ze dat goed hebben en was het ook afgelopen. We kregen een doosje lekkere chocolade en hebben meteen maar even wat reserveringen gemaakt voor restaurants. Daarna eerst even terug naar de kamer want we wilden nog een whale watching boeken en de opties die bij de receptie geboden werden stonden ons niet helemaal aan. Op onze kamer hebben we een ruim balkon met heerlijke stoelen waar je even lekker kunt genieten van de zon 🙂 .

Zo nu eerst even lekker relaxen aan het zwembad. We moeten alleen eerst weer terug naar de kamer want je moet kaartjes inleveren voordat je een handdoek krijgt. Maar als dat allemaal gelukt is zoeken we een bedje op en gaan lekker liggen. Tussen door even zwemmen in het enorme zwembad, poeh wat een eind is dat als je van de ene naar de andere kant zwemt. Ze hebben ook plekken waar je kunt zitten bubbelen, leuk en lekker.

De zon kleurt ons al weer even lekker bij en aan het einde van de middag begint het wat frisser te worden, niet koud maar we willen ook nog even een stukje rijden over het eiland. We gaan eerst weer even terug naar de kamer om ons weer op te knappen en om te kleden en dan kunnen we vertrekken.

De auto is er al weer snel en we rijden dan gewoon een stukje rond om de omgeving wat te verkennen. We nemen een ijsje bij Mac Donalds. Het is vandaag een feestdag in Spanje dus alle winkels zijn zo’n beetje dicht. Bij een benzine station halen we nog even de nodige boodschapjes. Dan rijden we weer langzaam richting hotel. We leveren de auto weer af en krijgen dan een melding dat er een lamp kapot is. Dat is balen maar ach die auto zal het ook niet meer erg lang doen. Hij houdt steeds in en het voelt allemaal niet echt lekker. Hopelijk houdt hij het deze vakantie nog vol.

Even naar de kamer, Harry gaat bubbelen in bad en ik ga even naar de Gym. Het was rustig in de gym, eerst waren er nog een paar mensen maar al snel was ik alleen. Ik was ook liever gaan lopen langs de boulevard maar helaas het was al donker en ik heb geen zin om dat in het donker te doen. Na het sporten douchen en weer aankleden. We eten vanavond op een echte Spaanse tijd nl om half 10.

Het restaurant is rustig en we vroegen ons af waarom er perse gereserveerd moet worden. We krijgen een mooie tafel aan een bank. Ik kruip lekker op de bank en Harry dan op de stoel. De kaart is niet groot maar er staan wel lekkere dingen op. We nemen een bordje met ham en kaas die we delen, was ook genoeg voor twee personen. Het smaakte heerlijk maar oeps foto vergeten. Daarna had ik Stroganov en Harry had lemon en thijm kip. Als toetje had ik crema catalana en Harry nam cheese cake met karamel saus. We eten ons buikje weer rond.

Het begon inmiddels wat fris te worden buiten dus we gaan terug naar de kamer. Toch moe van een dag niets doen 😉 . Morgen weer een dag. Helaas kon de boot niet meer geboekt worden omdat de maatschappij die dat organiseert met vakantie is. We moeten morgen dus kijken of we een andere boot voor whale watching kunnen organiseren. We kijken dus nog wel even en hopen dat het gaat lukken morgen.

Tekst: Jaap

Vorige———————Volgende

4 comments

Skip to comment form

1. Bianca

Heerlijk, zo’n dagje ‘niksdoen’! Lekker relaxen en doen waar je zin in hebt, dat is vakantie! Die infinity pool ziet er inderdaad fantastisch uit! Ik zie op de foto’s dat er zelfs nog in zee (natural pool) gezwommen kan worden.
    Het eten ziet er ook allemaal heerlijk uit, mhhhh!
    Hopelijk lukt het vandaag om een whalewatching tour te boeken. Lijkt me heel gaaf om mee te maken.
    Veel plezier!

xxx
    Bianca

2. Paula

Wat heerlijk zo relaxen en wat ziet dat zwembad er geweldig uit, daar zou ik nooit meer uitkomen 😉
    Prachtig hotel zo te zien, mooie foto’s hoor!!!

Hopelijk gaat de walvistocht nog lukken, je kan het ook vaak bij de haven proberen, daar liggen vaak boten die allerlei excursies aanbieden of van die winkeltjes(kantoortjes) met uitstapjes. Is goed te vertrouwen en meestal nog goedkoper ook.

Vervelend van de auto, kunnen jullie die niet om laten ruilen? Dat inhouden komt me ook bekend voor zeker als je een berg op moet sta je bijna stil…..

Veel plezier vandaag en geniet ervan xxxx

3. Marja

Wow, wat ziet het er allemaal heerlijk uit. Wat een prachtig hotel, om jaloers op te worden. … Het eten ziet er ook goed uit, jammie!!!!!
    het is te hopen dat jullie de whaletocht nog kunnen boeken.
    Jammer alleen dat de auto niet geheel naar wens is. Misschien kunnen jullie hem nog omruilen.

Geniet ervan en veel plezier xx

4. Jos

Wat een lekkere dag hebben jullie weer gehad en wat een prachtige foto’s zijn er weer geschoten.
    Ja en wij weten hoe zo’n oude Focus rond hobbelt,jammer maar dat houdt het ook wel een beetje spannend.